Denver Sports Blog

A Colorado Avalanche, a Colorado Rockies, a Denver Broncos, a Denver Nuggets és egyéb denveri csapatok friss hírei, információi magyar nyelven, egy oldalon. Áttekintő elemzésekkel, összefoglalókkal, videókkal, mindez csak a Denver Sports Blogon.

Emellett a legnépszerűbb sportágakban a coloradói egyetemi csapatok szereplésével is foglalkozunk.

Jelentkezz szerkesztőnek e-mail-en!

Kapcsolat: blog.denversports@gmail.com

Twitter

Friss topikok

NBA: Playoff tippjáték, eredményhirdetés

2011.06.13. 12:19 - Tomi_Tanguay

Véget ért az NBA rájátszása és ezzel együtt befejeződött a Denver Sports Blog április óta tartó népszerű tippjátéka, melyben a játékoskedvű olvasóink a playoff alatt egy különleges megmérettetésen vehettek részt. Nem is fokoznám tovább az izgalmakat, kihirdetném az előző kör helyes válaszait és persze a tippverseny összesített végeredményét!


A nagydöntő eredménye:

Miami Heat - Dallas Mavericks 2:4

A nagydöntő helyes válaszai:

1.) Ki lesz a finálé legértékesebb játékosa (MVP-je)? Dirk Nowitzki
2.) Hány olyan meccs lesz a döntőben, amelyen LeBron James és Dwyane Wade nem lépik át mindketten a 20 pontos határt? Négy
3.) Melyik játékos fogja végrehajtani a legtöbb blokkolást a finálé 4. mérkőzésén? Dwyane Wade
4.) Chris Bosh vagy Tyson Chandler jegyez-e több lepattanót a párharcban? Tyson Chandler
5.) Hány pontot dob Dirk Nowitzki a döntőbeli legeredményesebb mérkőzésén? 34 pont

A nagydöntő kör eredményei:

1. Black_Adder 77 pont
2. xrace 36 pont
3. melo15 24 pont
4. Filip89 23 pont
5-6. foppa21 és Foresz 16 pont
7. TomiTanguay 15 pont
8-9. tHoMaS és Coach Sacco 10 pont


A tippverseny összetett végeredménye:

1. Black_Adder 244 pont
2. melo15 214 pont
3. Coach Sacco 198 pont
4. Foresz 197 pont
5. foppa21 195 pont
6-7. Filip89 és xrace 194 pont
8. tHoMaS 188 pont
9. TomiTanguay 152 pont
10. -Zephyr- 125 pont
11. Assis10 67 pont
12. Dawyd728 61 pont
13. barn4 53 pont


Gratulálunk külön a bajnoknak! Köszönjük a részvételt mindenkinek főleg azoknak, akik voltak olyan kitartóak és bátrak, hogy mind a négy körben velünk tartottak!:)


A bejegyzés trackback címe:

https://denversports.blog.hu/api/trackback/id/tr332980125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi_Tanguay 2011.06.13. 12:50:49

gratulálok mindenkinek és köszi hogy játszottatok velünk:)

Black_Adder 2011.06.13. 12:56:19

Mi köszönjük a lehetőséget.
Remélem lesz ilyen jövőre is

Coach Sacco 2011.06.13. 13:02:52

Szoros lett a 3-8. hely körül nagyon, örülök hogy ennek a mezőnynek az elején végeztem nem szakértőként. :)

Gratulálok a győztesnek, hőstett volt!

Mi az hogy pezsgő van a képen? :P

Foresz 2011.06.13. 13:12:04

Nowitzki maximálisan várt pontszámát csúnyán elrontottam,meg James-től is többet vártam a fináléban.
Ugyan Miami győzelemre fogadtam,de a Dallas-nak szurkoltam,úgy hogy ilyenformán nem ért azért kellemetlenül hogy nem jött be a tippem.
Az igazság viszont az,hogy a Nuggets kiesése után azt hiszem egyetlenegy meccset sem láttam,úgy hogy csak hasraütésre tippeltem.Ez az első körben rendben is volt,de később nem figyelgettem a pillanatnyi formákat,ebben látom a visszaesés okát.

egyébként köszönöm ezt a negyedik helyet a néhai szüleimnek,hozzátartozóimnak,barátaimnak,munkatársaimnak.Egy nagy álmom vált valóra ezzel!
Komolyan :gratulálok a győztesnek,és köszönöm a lehetőséget!

Tomi_Tanguay 2011.06.13. 14:48:36

@Black_Adder: ez tuti megy a külön mavs cikkhez:)

melo15 2011.06.13. 17:01:24

a fene sokáig vezettem :)
grat a győztesnek hogy bátor volt!

foppa21 2011.06.13. 19:39:57

@Black_Adder: gratulálok!!!:-)

köszönöm én is a részvételt, színvonalasak voltak a kérdések és a "küzdelem":-)
támogatom hogy legyen jövőre is

foppa21 2011.06.13. 19:41:12

esetleg lehetnének gyakrabban játékok talán az alapszakasz meccsek alatt is, bármelyik ligában! szerintem volt sikere és lehet még nagyobb részvétel lenne. gondolkozzatok rajta!:-)

Tomi_Tanguay 2011.06.13. 20:17:54

filip nem rajong az ilyen össznépi kurvulásokért:D

Filip89 · http://www.coloradoavalanche.gportal.hu 2011.06.13. 20:31:13

Túl gyakori rendszert nem csinálunk belőle, mert akkor elveszíti a varázsát, presztízsét. Szerintem egy rájátszás pont ideális alkalom erre. :)

Black_Adder 2011.06.14. 15:33:14

Köszönöm a gratulációkat :) Pályafutásom legnagyobb sikere, pedig nyertem már fantasy-Vueltát is :)

@melo15: Nem bátor volt, okos. Nem volt veszteni valóm, ha nyerni akartam mindenképp másra kellett tippelnem mint nektek. Ha valaki utolsó, és pontosan azt tippeli mint az előtte lévők, az semennyit se farag a hátrányából :P Ráadásul így a szívemhez közelebb álló csapatra tippelhettem :)

Amúgy meg nagy mázlim volt :) De nemes küzdelemben nyertem, elismerésem mindenkinek!

btw: a bajnoki gyűrűt mikor kapom? :D


süti beállítások módosítása